Feces Klíma Projekt

Onlinemester.hu_Fecesklíma_header

Rengeteg van a szakmádból, nem lehetsz egy a sok közül, aki árakcióval elad

Ez az alapkoncepciónk a Feces Klímával. 
Mikor találkoztunk elmondta, hogy a klímatelepítést vállalkozói szintre akarja emelni, de ehhez folyamatos kiszámítható vevőbázisra van szüksége. Rendelkezett már tapasztalattal. Volt már számos ügyfele. 

Megbeszélés után, elvégeztem a Feces Klíma piackutatását:

  • Célzott kérdéslistával felhívtam az ügyfeleit 
  • Megvizsgáltam az ügyfelei digitális lábnyomait
  • Kielemeztem a konkurenciákat. 

Kaptam egy úgynevezett Buyer Persona-t. Ami ki volt bővítve ügyfelek szokásaival, igényeivel stb. (A többi titok. 🙂 ) Ez segített, hogy célzottan reklámozzunk, tehát olyan embernek ne jelenlen meg a hirdetésünk, akiknek egyáltalán nem érdekes a szolgáltatásunk.

ÍGY RENGETEG PÉNZT SPÓROLUNK MEG. Ez az alapja az építkezésnek.

onlinemester.hu_meeting

ÉS MÉG...

Szoftvereim segítségével elvégeztem a kulcsszókutatást, azaz az iparágon belül milyen szavakra keresnek rá a leggyakrabban a Google-ben. Ez azért fontos, mert a tartalmakat úgy kellett később megírnom, hogy ezek a szavak visszaköszönjenek.

Ezek után jött, hogy létrehoztam egy marketing stratégiát:

  • Hogyan fogunk kommunikálni, hogyan építjük fel a márkát
  • Milyen érzelmekre építsük a kommunikációt
  • Körvonalazódott egy ügyes pozicionálás, ami még egyeztetésre várt
Onlinemester_fecesklíma

A NAGY NAP

Prezentáltam, hogy Self Brand-et kellene készíteni a cégének. Tehát Ő legyen az arc. Amikor az oldalról jön a rendelés akkor utána Ő jön házhoz ezzel is a bizalmat növelve.

Kidolgoztam egy Megrendelő Lap-ot számára. Ha nem jön össze az üzlet már nem jön el üres kézzel.

Létrehoztam érték lépcsőket és csomagajánlatokat. Nem olcsó, hanem vonzó.

Kigondoltam egy előfizetéses karbantartási rendszert, hogy az ügyfélnek kényelmes legyen, mert tudja ha előfizet, akkor évente kétszer biztosan ki lesz takarítva a klímája.

Megálmodtam a weboldal designt, és megszerveztem egy fotózást, ahol a számomra fontos beállításokat kértem a fotóstól. A weboldalát a kikutatott kulcsszavak felhasználásával a SEO tudásom beleadásával elértem, hogy minden keresésre az első oldalra kerüljön 0 forint befektetéssel. Ez manapság hirdetés nélkül heti 40-50 oldallátogatást jelent a számára. Képen láthatsz egy kulcsszó kombinációt, de beírhatsz bármit a Google-be pl.: „Klíma Jászberény”, „Jászberény klíma árak” biztos első oldalon van, ezzel lekörözve a több éve fennálló vállalkozásokat. Ezt 2 hónap alatt értem el.

Onlinemester_Feces_Klíma_Első_Oldal_1

Egyéb praktikák:

Pár Upsell ajánlatot is átbeszéltünk. Utána néztem, milyen klímával kapcsolatos extra szolgáltatásokat lehet még értékesíteni, így jutottam el, hogy vannak beépített klímaillatosítók, univerzális távirányítók, levegő tisztaság mérés…stb. EXTRA profitot hoz. Csak egy kérdés a felrakás végén: „Segíthetek még valamiben?” Az ügyfél nem várná ezt egy klímafelrakás után, és itt a felépített Up Sell stratégia alapján még további profitot tudunk realizálni.

Számos dolog van, amit nem írhatok le, mert csak ennyire kaptam engedélyt, meg nem is lenne túl etikus, de nagyon sok ütős ötletem volt még, amiből profit folyik be. Egyet leírok. Klímatelepítésnél készítettünk egy táblát, amit ki tud akasztani a szomszédokhoz az alábbi szöveggel: „Elnézést a kellemetlen zajongásért, a szomszédjában klímát telepítünk, 3 óra múlva elmegyünk. Tisztelettel: Feces Klíma és a telefonszám”. Ezzel elértük, hogy a szomszédok is legalább egy klímaszerelőt ismerjenek. 

Keress meg, és a Te cégedre is kitalálok extra profitot eredményező megoldásokat!

Küldj üzenetet!

Onlinemester.hu küldj emailt